Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Skolning

Skolning

Här skapar den som vill flyga en viss dag en tråd med namn efter veckodag och datum. Sen kan ni som vill flyga denna dag diskutera hur ni löser bogserförare eller vinschförare här.

Skolning

Inläggav Mark 19 maj 2010 09:54

Skolning idag Onsdag? Ser ut att vara lite lågt i tak!
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Skolning

Inläggav Mark 19 maj 2010 14:13

Inställd skolning Onsdag 19/5 pga åska/regn.
Besked från Hans.
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Skolning

Inläggav René H 14 jul 2010 18:50

Vi skolar Lördag eller Söndag, beroende på vädret. Det ser ut att bli regn på Lördag, blir det regn, skolar vi Söndag istället. Vi har 3 provlektioner Lördag.
Endast regn kan göra att vi ställer in skolningen.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Skolning

Inläggav René H 15 jul 2010 20:26

Hej!
Vi har fyra provlektioner på lördag. Det kommer naturligtvis att påverka på skolningen. Väderprognosen yr.no blir bättre och bättre för Lördagen. Lite lätt regn mitt på dagen, men bara skurar.
När jag skriver detta börjar det att REGNA. Nu går jag ut och ställer mig i regnet.Underbart, äntligen.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Skolning

Inläggav Anders Sahlberg 16 jul 2010 16:53

Om allt går som jag vill så kommer jag ut och hoppas på en trevlig dag.

Anders
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Skolning

Inläggav René H 30 jul 2010 14:25

Det ser ut att bli mycket kraftig vind Lördag 31/7.10m/s.
Bogserförare, vinschförare,lärare har vi på plats från tidig morgon.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Skolning

Inläggav Anders Sahlberg 02 aug 2010 22:37

Om det blir väder på Torsdag så kommer jag och Simon ut och hällsar på, ska försöka fixa till det så jag kan gå tidigare från jobbet.

MvH Från Stockholm
Senast redigerad av Anders Sahlberg 03 aug 2010 12:32, redigerad totalt 1 gång.
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Skolning

Inläggav Jonas Nordin 03 aug 2010 05:38

Vinschningen blir på måndagar och torsdagar i fortsättningen. Anledningen är att våra gästmedlemmar och lärare från Köping skall kunna medverka utan att det kolliderar med onsdagsflygningarna i deras klubb.

Hoppas alltså att du har möjlighet nu på torsdag i stället...
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Skolning

Inläggav Anders Sahlberg 06 aug 2010 12:56

Är det någon skolning i helgen, typ i morgon lördag ?
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Skolning

Inläggav Jonas Nordin 06 aug 2010 17:54

René och Svante är bortresta och Matti har som bekant skadat fingrarna, så det faller väl tyvärr på att vi inte har någon lärare. Men som vanligt blir det vinschning på måndag och torsdag kväll (i mån av väder).
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Nästa

Återgå till Jag tänker flyga

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron