Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Skolning

Skolning

Här skapar den som vill flyga en viss dag en tråd med namn efter veckodag och datum. Sen kan ni som vill flyga denna dag diskutera hur ni löser bogserförare eller vinschförare här.

Re: Skolning

Inläggav Anders Sahlberg 06 aug 2010 18:57

Men jag få ju skola med Instruktör numera, Holger sugen på att sitta bak :-)

Anders
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Skolning

Inläggav Anders Sahlberg 07 aug 2010 19:14

Tackar Matti, Hasse och nisse så jag kunde skola lite i dag, var ju kanon skol väder, förutom att termiken saknades.
Håller tummarna för att det blir mycke mer termik nästa helg.

Ps krya på dig René


Mvh Anders
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Skolning

Inläggav Anders Sahlberg 12 aug 2010 07:32

Blir det någon skolning i dag torsdag ?
Enligt Klart.se ser det ut att vara okej väder i kväll, eventuellt lite blåsigt med 5-7 m/s

Anders
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Skolning

Inläggav Anders Sahlberg 13 aug 2010 15:10

Ingenting i kalendern är det lika med ingen skolning ?
Som sagt vädret ser ju ut att vara okej i helgen kommer det vara någon flygning på lördag när Hasse är ute och flyger UDO och René är på roligheter? Svante, Matti, (Holger (som koster 50 m))?
På söndag är René tillgänglig för skolning, enligt meddelandet på bokaplan.com.
Undrar bara om det inte är dags att skol listan kommer in i kallendern, om den är klar, bättre att den är där än i ett exel dokument någonstans.
Bogsering eller vich spelar mig ingen roll i helgen, hoppas på att Simon skall få fart så han kan närma sig EK.

Anders
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Skolning

Inläggav Jonas Nordin 14 aug 2010 08:35

Att lägga skolschemat i kalendern var en av tankarna med att ha den. Så fort det finns ett skolschema att lägga in skall se till att mata in det...
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Skolning

Inläggav Anders Sahlberg 20 aug 2010 15:02

Jag kommer inte kunna smita tidigare i 2 veckor framöver, så för mig och simon är det nu bara helg skolning som gäller. Har ett nytt konsult uppdrag som är 08:00-17:00 i centrala stockholm.

Anders
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Skolning

Inläggav Hasse E 01 maj 2012 19:24

Hej
I morgon onsdag 2/5 så startar vi med kvällsskolning,om det finns intresse. Svante Jansson är lärare och jag kör vinschbilen,så det är bara att komma ut till fältet för att skola eller köra kontroll starter. :D
Först till fältet börjar dra ut plan och utrustning vid 16.30- 17.00.
KOM UT OCH FLYG,ELEVER OCH ÖVRIGA. :lol:

Hasse E
Hasse E
Ordförande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 07 feb 2008 21:36

Föregående

Återgå till Jag tänker flyga

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron