Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Flygning till kommande helg

Flygning till kommande helg

Här skapar den som vill flyga en viss dag en tråd med namn efter veckodag och datum. Sen kan ni som vill flyga denna dag diskutera hur ni löser bogserförare eller vinschförare här.

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 28 maj 2010 19:38

Hej alla!

Nu är det helg igen och som vanligt ser inte vädret ut att bli det bästa. Som det ser ut nu så stannar jag hemma imorgon lördag men hoppas flyga på söndag om vädret håller i sig :)
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 29 maj 2010 15:11

Hej!
Yr.no´s prognos för Söndagen ser mycket bra ut. Om verkligheten blir som norrmännen tror, så tänkte jag försöka mig på en sträcka. Längd 10km-1000km.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Mark 31 maj 2010 06:49

René, hur gick det? Blev det nån rekordtriangel?
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 31 maj 2010 16:17

Hej!
Nej, någon bana blev det tyvär ej för mig. Vädret var inte så bra, men det var fyra andra som flög banor. En som landade ute.
På Lördag kommer flygledarna från Västeråstornet till oss,för att provapå segelflyg.Mer info om detta kommer.( hoppas jag).
Jag kommer tillbaka 9/6.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 06 jun 2010 18:07

På lördag 12/6 är jag flygledara. Nu har jag dessvärre upptäckt att jag är dubbelbokad med ett studentfirande. Är det någon av er som ännu inte varit flygledare som vill byta med min dag? Alternativet är att jag är med fram till lunch och sedan avviker.
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 12 jun 2010 06:47

Hej
Vädret verkar inte vara med oss idag, blåsigt molnigt och viss risk för regn. Jag som flygledare tänker inte åka 5 mil från Eskilstuna för att konstatera att det ej blir någon flygning. Vi får hoppas på bättre väder under morgondagen.
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 12 jun 2010 08:22

God morgon!
Ingen skolning idag.P.g.a. mycket hård vind.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 24 jun 2010 20:11

Flygning midsommar.
Vi har bogserförare i midsommar. läs mer på boka plan.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 30 jun 2010 12:40

Ombasering Köping

Jag är intresserad av att flyga lördag i köping, jag har ej tänkt flyga sträcka så jag har inga problem med att dela flygplan. Fler intresserade?
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Erik Gustafsson 30 jun 2010 15:08

[quote="Jonas Malmquist"]Ombasering Köping

Jag är intresserad av att flyga lördag i köping, jag har ej tänkt flyga sträcka så jag har inga problem med att dela flygplan. Fler intresserade?[/quote]

Jag och Mathias Janson flyger över en Janus imorgon Torsdag. Vi kommer eventuellt flyga Lördag/ Erik
Erik Gustafsson
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 21 jun 2010 14:42

FöregåendeNästa

Återgå till Jag tänker flyga

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron