Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Flygning till kommande helg

Flygning till kommande helg

Här skapar den som vill flyga en viss dag en tråd med namn efter veckodag och datum. Sen kan ni som vill flyga denna dag diskutera hur ni löser bogserförare eller vinschförare här.

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 21 apr 2011 16:08

Jag planerar för att komma ut imorgon fredag till att börja med, påskafton blir det dock inget deltagande av mig. :)
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Mats Edström 21 apr 2011 18:23

Jag kommer på Fredag :D
åker dock hem på em för att äta påskägg.
//mats
Mats Edström
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 16 aug 2009 08:28

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 21 apr 2011 19:16

Ägg äter man på påskafton, enl. svensk tradition.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav masor 21 apr 2011 21:47

Ägg....och memma enligt god finsk tradition! Jättebra för UL-piloter!! Om man inte får fart på magen så blir man något gasig....och följdriktigt mycket lättare!
GLAD PÅSK!
masor
 
Inlägg: 95
Blev medlem: 10 feb 2008 18:13

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Mark 22 apr 2011 18:08

Vingspetsborttagaren med orange ände finns i min bakficka, sorry!
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 24 apr 2011 19:27

Hur ser intresset för flygning ut för måndag? Jag tänkte ta mig ut och Hirlam lovar termik!
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 24 apr 2011 21:19

Då flyger vi !
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 28 apr 2011 09:45

Du har väl sett Hirlam idag.Minst fyra plan i örebro, ska iväg på sträcka.Du kan se deras flygningar,Örebros hemsida, länk APRS. Sundbro laddar också för en bra segelflygdag. Det var många där som skulle flyga sträcka. Läs Örebros Forum och Uppsalas Klotterplank.Där har vi något att lära . Yr.no, lovar lika bra väder i helgen. Uppsala tror t.o.m. På bättre väder. Alltså planera för sträckflygning i helgen.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 29 apr 2011 07:47

Hirlam prognosen för morgondagen ser minst sagt bra ut!! Får väl säga att det är taskig tajming att vi ska stå på stan hela dagen. Hoppas det kommer tillräckligt många så vi kan flyga med andra kärran. Jag är iaf planerad som vinschförare om det finns lediga och villiga piloter på fältet.
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 29 apr 2011 11:02

Hirlam för Lördag, ser verkligen bra ut.Synd att vi bara har ett plan att tillgå.
Det blir sträckväder.Jag hoppas verkligen den här gången att det är 385 som ska ner på stan.Lördag fm. står jag som lärare.Någonstans runt halv elva, ska jag göra, kanske tre starter,( om planet är ledigt då) med några som är nyfikna på segelflyg. Hoppas verkligen att vi har segelflygledare Lördag, eller att vi är så många att vi kan vinscha.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

FöregåendeNästa

Återgå till Jag tänker flyga

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron