Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Flygning till kommande helg

Flygning till kommande helg

Här skapar den som vill flyga en viss dag en tråd med namn efter veckodag och datum. Sen kan ni som vill flyga denna dag diskutera hur ni löser bogserförare eller vinschförare här.

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 20 maj 2011 05:13

En liten fråga:
Har vi flygbogsering till kommande Lördag?
Finns det bogserförare, kan vi skola segelflyg med flygbogsering Lördag förmiddag, ev. längre, beroende på vädret
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Hasse E 20 maj 2011 11:43

Hej
I morgon lördag 21/5 har vi flygbogsering på Johannisberg för PR starter kl. 10.00,11.00 och 12.00.Då finns även möjlighet till annan AFT flygning med bogsering och skolning.Hör med Rene som lärare.

Hasse E
Hasse E
Ordförande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 07 feb 2008 21:36

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 20 maj 2011 14:00

Va bra! Då kan vi skola med flygbogsering, det inngår i utbildningen att kunna flygbogsera.
Samling kl. 09.00 om du tänker skola, så kan planera dagen. kommer du senare kanske du får vänta en stund på din tur att flyga.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 26 maj 2011 16:43

Jag är kanske lite tidigt ute. Snart har vi en stor helg som kommer.
Torsdag ledigt.Fredag klämdag. Lördag, Söndag. Måndag ledigt.
Ser på jourlistan, att vi inte har vare sig, vinschförare, bogserförare, Torsdag 2/6,Fredag 3/6 och Lördag 4/6.
Måtte någon som vet något om jag har läst en gammal lista, som inte gäller idag.
Eller är det sant att vi inte kan segelflyga, dessa tre dagar.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 26 maj 2011 16:59

Det ska stå: Måtte någon svara, som vet något.
Men det har väl de flesta ändå förstått.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Hasse E 27 maj 2011 13:18

I morgon lördag 28/5 kan jag köra vinschen,dock inte på söndag.Fler som kan köra vid olika dagar :?:

Hasse E
Hasse E
Ordförande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 07 feb 2008 21:36

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Nordin 28 maj 2011 07:48

Okej... då tar jag söndagen.
Jag har lite annat jag skulle behöva hinna med denna helg, så idag står jag över.
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 29 maj 2011 08:24

Om vi tar en titt på nästa helg då. Jag är fortfarande lite osäker på hur min planering för helgen ser ut men kan börja med att skriva upp mig som vinschförare på en av dagarna.

Torsdag 2/6 =
Fredag 3/6 =
Lördag 4/6 = Jonas M
Söndag 5/6 =
Måndag 6/6 =
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav René H 29 maj 2011 14:00

Vad bra, då har vi vinschförare Lördag 4/6 Jonas M,Söndag 5/6 enl. jourlistan Hasse E och Måndag 6/6 Christian också enl. jourlistan.
Då saknas det bara vinschförare Torsdag och Fredag.
Kolla Yr.no prognos för långhelgen. Det ser just nu ut att bli mycket bra segelflygväder till helgen.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Flygning till kommande helg

Inläggav Jonas Malmquist 29 maj 2011 18:49

Vad bra jag trodde hela helgen var tom. Uppdaterar:

Torsdag 2/6 =?
Fredag 3/6 =?
Lördag 4/6 = Jonas M
Söndag 5/6 = Hasse
Måndag 6/6 = Christian
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

FöregåendeNästa

Återgå till Jag tänker flyga

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron