Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Viktigt meddelande!

Viktigt meddelande!

Här skriver vi om nyheter inom klubben

Viktigt meddelande!

Inläggav Jonas Nordin 02 jun 2010 05:45

Nu på lördag – den 5:e juni – kommer personalen från Västeråstornet till oss för att flyga och ha skoj. Detta är ett arrangemang som vi som klubb ställer upp med som tack för hjälpen med dom årliga teoriutbildningarna i flygradiotelefoni. Kostnaderna för detta arrangemang skall fördelas mellan dom elever som senast gick radiokursen. (Berörda elever skall redan ha blivit informerade via mail från Björn Johansson.)

Det behövs också folk som kan vara med och hjälpa till med markarbete och service under och inför denna flygdag. Planen skall vara utdragna och klara för start före kl. 11:00. Kaffe skall bryggas och serveras, mat skall hämtas och klubblokalen skall iordningställas. Vi hoppas att i första hand fler av dom elever som fått mail från Björn skall svara och vara med och hjälpa till. Men givetvis är det fritt fram för alla som vill och kan att vara med och arrangera denna flygdag. Hör av er!
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Viktigt meddelande!

Inläggav René H 02 jun 2010 08:06

Hej!
Hur påverkar detta vår övriga flygning? Jag tänker då på AFT och sträckflygning.
Det ser ut att bli bra väder på Lördag.
Flyg långt och högt.
Nu åker jag på semester!
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Viktigt meddelande!

Inläggav Jonas Nordin 02 jun 2010 16:35

För att det inte skall bli för lång väntetid på marken kommer båda Janusarna att användas till flygningen med flyglerdarna. (det blir ca. 15 pers. som skall flyga) Självklart kommer detta att inkräkta på skolning och övrig flygning denna lördag. Om det är möjligt att flyga före eller efter arrangemanget kan jag inte svara på, utan det beror nog på hur mycket lärare och bogserförare kan och orkar med denna dag.

Termik och sträckflygning med Astiren borde väl dock gå att genomföra om någon skulle känna för det.


PS: Ha det så bra på semestern!
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Viktigt meddelande!

Inläggav Jonas Malmquist 02 jun 2010 18:08

Jag kommer ut tidigt och hjälper till att få ut alla flygplan. Sen om det inte blir AFT flygning får jag nog ge mig hem efter lunch, måste ju visa mig hemma lite också om jag ska kunna flyga hela söndagen :)
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Viktigt meddelande!

Inläggav Jonas Nordin 03 jun 2010 05:24

Bra! Då ses vi där på lördag morgon...
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56


Återgå till Nyheter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron