Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Grattis!

Grattis!

Här skriver vi om nyheter inom klubben

Re: Grattis!

Inläggav René H 16 maj 2011 15:45

Jag brukar vänta med att gratta på forumet, tills den nya certinnehavaren har fått certet i handen. Jag gör nu ett undantag från den principen.
GRATTIS Harald till certet. Du kan ju t.o.m. göra vingtippningar mycket bra.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Grattis!

Inläggav Larry H 16 maj 2011 17:37

GRATTIS..
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: Grattis!

Inläggav jekroth 16 maj 2011 19:29

Gör eleverna inget annat än tar cert i den här klubben jag har gått upp 5 kg Grattis Harald eller gratis menar jag om jag tänker på den kommande tårtan
jekroth
 

Re: Grattis!

Inläggav Harald 16 maj 2011 19:49

Tackar! Och beröm från René också! Kan det bli bättre...?!

Ekroth får väl ställa av bilen snart om det fortsätter i den här takten med tårtor, annars blir
det väl obalans i UL-planet.... :roll: ( om det inte redan är det)

Tårtan kommer väl någon helg framöver. Det är ju så mycket ek och cert tårtor för tillfället så vi får väl se hur
vi ska lägga upp det.

När jag ändå har ordet. Stort,stort tack till Matti och René för alla timmar ni ställt upp och skolat. Nu får ni pusta ut lite...

Kul med alla ek och cert i klubben för tillfället! / Harald
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Grattis!

Inläggav MatsH 17 maj 2011 21:34

Grattis Harald!
//Mats H
MatsH
 
Inlägg: 17
Blev medlem: 19 dec 2010 17:12

Re: Grattis!

Inläggav René H 05 jun 2011 21:42

Nu kommer det verkliga grattulationerna!!! (stavas det så?)
Jonas Malmqvist ska gifta sig på Lördag. Vad den blivande frun heter vet jag tyvär inte, (förlåt).
Men jag önskar er all lycka i framtiden!
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Grattis!

Inläggav René H 06 jun 2011 22:50

Den blivande fru Malmqvist heter Theres i förnam.Namnet kommer från det franska namnet Thérése, som betyder jägarinna eller skördare.
Namsdag:26/4.
Leve alla Franska förnamn!
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Grattis!

Inläggav Jonas Nordin 07 jun 2011 18:15

[quote="René H"]Nu kommer det verkliga grattulationerna!!! (stavas det så?)
Jonas Malmqvist ska gifta sig på Lördag. Vad den blivande frun heter vet jag tyvär inte, (förlåt).
Men jag önskar er all lycka i framtiden![/quote]

Ja grattis! :)
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Grattis!

Inläggav Mark 08 jun 2011 07:21

Grattis Jonas! All lycka till Er!
Theres kan även betyda kvinna från Thera, dvs Santorini!
Där har jag varit full...
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Grattis!

Inläggav Torbjorn 10 jun 2011 22:10

Hupp!!! Stort grattis!! :D
Torbjorn
 
Inlägg: 59
Blev medlem: 14 dec 2010 08:53

FöregåendeNästa

Återgå till Nyheter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron