Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Grattis!

Grattis!

Här skriver vi om nyheter inom klubben

Re: Grattis!

Inläggav masor 13 nov 2013 23:15

Bra Leif....tårta kan man aldrig få för mycket av!
Var upp med James idag.......och där är det inte alls långt kvar till EK-tårta...jag menar
Ek!!
masor
 
Inlägg: 95
Blev medlem: 10 feb 2008 18:13

Re: Grattis!

Inläggav masor 13 nov 2013 23:19

Just ja!
Vi får hälsa vår nyaste medlem välkommen !!
Åse Kristofferson flög in sig på Ctsw idag..... Jag vart bjuden på ek-sallad...gott det med!
masor
 
Inlägg: 95
Blev medlem: 10 feb 2008 18:13

Re: Grattis!

Inläggav masor 20 nov 2013 18:06

Nu har det hänt.... James Harrison har gått ek!! Grattis James!!
Superfina landningar!! Nu ser vi fram emot konditorikonster,,,,....
masor
 
Inlägg: 95
Blev medlem: 10 feb 2008 18:13

Re: Grattis!

Inläggav Leif Söderberg 20 nov 2013 19:32

Grattis James!
Snart får maveric se upp! Jag blir så glad av att läsa att det snart är dags för EK tårta igen.... eller jag menar att du flygit EK nu. :lol:
It´s not speed that kills, it's the suden stop.
Användarvisningsbild
Leif Söderberg
 
Inlägg: 25
Blev medlem: 27 dec 2012 14:09
Ort: Eklången

Re: Grattis!

Inläggav Larry H 21 nov 2013 18:32

Grattis James ! Kom i håg att det är bara smörgåstårta som räknas :D :D Jag tycker den med räkor är god :)
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: Grattis!

Inläggav Juraj Feljan 13 dec 2013 15:38

Så nu när alla är tillbaka, är det äntligen dags för EK-tårta. James, Radek och jag hoppas att flyga några pass på söndag, om vädret tillåter. I så fall kommer vi vara på fältet från kl.9 till 12-13 och alla är välkomna under den tiden. Om vädret blir dåligt, kommer vi på Johannisberg med tårta kl.10.

Ses på söndag...
Juraj Feljan
 
Inlägg: 17
Blev medlem: 01 jun 2013 20:00

Re: Grattis!

Inläggav Leif Söderberg 13 dec 2013 16:04

Smaskens,
Jag kommer som ett skott.

//Leffe
It´s not speed that kills, it's the suden stop.
Användarvisningsbild
Leif Söderberg
 
Inlägg: 25
Blev medlem: 27 dec 2012 14:09
Ort: Eklången

Re: Grattis!

Inläggav masor 15 dec 2013 09:10

Attans.... när det vankas tårta så jobbar man....Men, men... får vara med i tanken! Grattis till Er bägge!! Märks att ni har en bra lärare!

Och du Leif!! Såg en variant på det du har på din sida: ""It´s not speed that kills, it's the suden stop."" Och den låter så här: ""It´s not the fart that kills, its the smäll!! ""
Lite med svengelskt!

Flög i onsdags.... men är redan flygsugen!! Ska man söka för det???..................
masor
 
Inlägg: 95
Blev medlem: 10 feb 2008 18:13

Re: Grattis!

Inläggav Harald 15 dec 2013 11:04

[quote]Flög i onsdags.... men är redan flygsugen!! Ska man söka för det???..................[/quote]

Absolut! Jag råder dig att snarast söka upp ett flygplan ;)
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Grattis!

Inläggav jahnlund 15 dec 2013 14:01

Tack & bock för den smaskiga tårtan!!
/Johan Ahnlund
jahnlund
 
Inlägg: 95
Blev medlem: 11 sep 2011 11:39

FöregåendeNästa

Återgå till Nyheter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron