Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - EK Tårta gånger 2

EK Tårta gånger 2

Här skriver vi om nyheter inom klubben

EK Tårta gånger 2

Inläggav jekroth 18 feb 2011 18:36

Jag får grattulera 2 elever som flög sina första EK idag OCH vad jag ser fram emot EK tårtor fint flygväder hela helgen och vi slipper matlådor eller frys pizza.

Tänk nu på att det gäller att slå den föregående och Larry hade en tårta med skinka och en annan med räkor och då firade han bara en EK vad kan komma nu.


Grattis Robert och Harald
jekroth
 

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav Larry H 18 feb 2011 19:57

Japp och jag har lovat min fammilj att vi ska få äta gratis i morgon.gratis är ju jätte gott.men ska dom slå mig så vill jag se tiger räkor på .väntar mig att smörgåsbordet dukas upp ungefär 11-15..om jag fick köpa 2 st skälv.så borde det ju rimlitvis finnas fyra i morgon..grattis i alla fall ;) ps.farmor kommer med.ds.
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav René H 19 feb 2011 08:22

Grattis Harald och Robert!
Nu ser vi fram emot Ek tårtorna.
Tårta Lördag, tårta Söndag.
Inga jätteräkor på tårtan, tänk på havsmiljön.
Kl. är åtta och jag är redan hungrig
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav Harald 19 feb 2011 10:19

Hoppas ni börjar bli hungriga för vid 11-12 snåret blir det EK(roth)-tårta ! :D
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav Jonas Malmquist 19 feb 2011 16:46

Ja grattis båda:-)
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav Harald 19 feb 2011 17:08

Måste säga att det var en riktigt häftig upplevelse att köra EK. :D
Det var en fin vinterdag i fredags så det kändes kanon att få göra den berycktade EK´n.
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav jekroth 19 feb 2011 19:15

Tårtorna var goda och är nu slut.

Som lärare måste man lära sig plannera så matkostnaderna blir så låga som möjligt och därför

Gratulerar vi Mats Hall som flög EK i dag och på så sätt kommer att hålla koll så jag inte svälter nästa vecka heller.

Lite OT är det någon som vill flyga 737 för med tårtor i den här takten så kommer det att bli svårt med UL i framtiden.
jekroth
 

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav MatsH 21 feb 2011 21:31

Tack Johan.
Det var riktigt roligt att få flyga EK och framför allt slippa "någon" som satt och tjatade i sätet bredvid. ;)
Känns lite tveksamt att köpa smörgåstårta eftersom det kan bli besvärligt med 737 på Johannisberg men det är väl synd att bryta traditionen. :)

Passar på att säga, Grattis Harald och Robert!

//Mats H
MatsH
 
Inlägg: 17
Blev medlem: 19 dec 2010 17:12

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav Larry H 22 feb 2011 07:35

Grattis mats nu blev du med , av med oskulden :D
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: EK Tårta gånger 2

Inläggav Harald 24 feb 2011 12:33

Tack, och grattis själv. Nu är det verkligen EK-tider på klubben!!!


[quote="MatsH"]Tack Johan.
Det var riktigt roligt att få flyga EK och framför allt slippa "någon" som satt och tjatade i sätet bredvid. ;)
Känns lite tveksamt att köpa smörgåstårta eftersom det kan bli besvärligt med 737 på Johannisberg men det är väl synd att bryta traditionen. :)

Passar på att säga, Grattis Harald och Robert!

//Mats H[/quote]
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31


Återgå till Nyheter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron