Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Här skriver vi om nyheter inom klubben

Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav jekroth 16 feb 2011 19:49

Och lika lite stämde det den här gången. :D

Jag har pratat med Västerås Citysamverkan och vi bestämde sista april för uppställning av flygplanen på torget. kl 10:00-16:00 Det kommer inte att vara några tända eldar före 20:00

Jag pratade även med Biltema och vi är välkommna tillbaka 16 april.

Med så god framförhållning kan det inte vara svårt att samla tillräckligt många för att klara uppgiften.

Johan
jekroth
 

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav René H 16 feb 2011 19:54

Bra jobbat Johan!!
Då vet alla vad som gäller.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav jekroth 16 feb 2011 20:48

Jag har även fått in vårt flyin 3 september på KSAKs flyin kalender
jekroth
 

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav René H 16 feb 2011 21:02

Ännu en gång! Bra jobbat. Du gör mer PR. för klubben och VÅRAT flyg,på ett år, än vad vi andra har gjort under den tid,
vi har varit medlemmar. Tänk, nu får vi vara med på KSAK´s fly-in sida
Vi gör VÅGEN för dig.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav jekroth 16 feb 2011 23:05

Tack tack tack
du får inte ta i så mycket tänk på att jag så lätt blir generad så blygsam som jag är.
jekroth
 

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav Jonas Malmquist 13 apr 2011 11:39

Jag kommer ut tidigt på lördag, måste dock åka senast 14:30 men står till förfogande fram tills dess.
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav jekroth 13 apr 2011 12:52

Till demonteringen av VKE på fredag behövs 3 personer och vi startar 18:00 Jag kommer inte att hinna komma med släpet tidigare.

Johan
jekroth
 

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav René H 13 apr 2011 15:03

Hur är det tänkt med segelflyget?Tid för dem. Tid för mont. Transport till Biltema. Tider,Vilka kommer? Hur många pers behövs under dagen?
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav jekroth 13 apr 2011 20:58

Jag skrev tidigare i en tråd som heter 16 April.
Men det viktigaste var samling kl 08:00 för uppdelning av uppgifter
jekroth
 

Re: Favorit i repris Gratis flygning 2 dagar i april

Inläggav Mark 15 apr 2011 07:18

Jag kan inte Fredag kväll men kan komma till Biltema vid nio!
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Nästa

Återgå till Nyheter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron