Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Halvtid

Halvtid

Halvtid

Inläggav freno 15 dec 2010 20:23

Ja då var vi väl nästan halvvägs på kursen, tycker det har varit oväntat lätt att ta sig igenom den, men ska bli rätt skönt med juluppehåll.
Känns skönt att ha gjort språkprovet och endast radiodelen kvar på fredag. Till er som inte gjort det än, så ta det bara lungt det är en
baggis att fixa det.

Ett riktigt plus på kursen måste jag säga är att vi tar en modul i taget och inte tentar av allt på en gång.
Nu lägger man ner all fokus på ett ämne och lär sig det istället för att kunna alla halvbra.

eller vad säger ni andra?
Fredrik Nordberg
UL-B
freno
 
Inlägg: 129
Blev medlem: 29 nov 2010 09:03

Re: Halvtid

Inläggav Mikael Eriksson 15 dec 2010 20:40

Jo det håller jag absolut med om. Upplägget på undervisningen känns helt rätt med ett steg i taget. Och juluppehållet är verkligen bra för mig som är student eftersom att tentaveckan på skolan ligger i mitten av januari. Skönt att enbart kunna fokusera på det några veckor innan.
Mikael Eriksson
 
Inlägg: 28
Blev medlem: 29 nov 2010 15:01

Re: Halvtid

Inläggav freno 16 dec 2010 07:25

Härligt, vad har du för tentor? Laddad inför språkprovet idag då? Ska bli spännande å se hur det går imorgon också, men borde väl inte vara allt för svårt tycker jag.

[quote="Mikael Eriksson"]Jo det håller jag absolut med om. Upplägget på undervisningen känns helt rätt med ett steg i taget. Och juluppehållet är verkligen bra för mig som är student eftersom att tentaveckan på skolan ligger i mitten av januari. Skönt att enbart kunna fokusera på det några veckor innan.[/quote]
Fredrik Nordberg
UL-B
freno
 
Inlägg: 129
Blev medlem: 29 nov 2010 09:03

Re: Halvtid

Inläggav Mikael Eriksson 16 dec 2010 16:02

Har tenta i Lätta konstruktioner i mitten av januari.

Känner mig inte direkt laddad inför provet ikväll. Men jag antar att jag kan engelska bra nog för att bli godkänd.

Hur många rätt behöver man för godkänt på teorin imorgon? Har för mig att Johan sa att det skulle vara 20 frågor.
Mikael Eriksson
 
Inlägg: 28
Blev medlem: 29 nov 2010 15:01

Re: Halvtid

Inläggav freno 16 dec 2010 16:27

Det är bara köra på så får du en 6a, bara småprata på engelska och inga direkt svåra konversationer, skulle tippa på att du får ha 5-6 fel precis som i förra provet, men har ingen aning.
/f

[quote="Mikael Eriksson"]Har tenta i Lätta konstruktioner i mitten av januari.

Känner mig inte direkt laddad inför provet ikväll. Men jag antar att jag kan engelska bra nog för att bli godkänd.

Hur många rätt behöver man för godkänt på teorin imorgon? Har för mig att Johan sa att det skulle vara 20 frågor.[/quote]
Fredrik Nordberg
UL-B
freno
 
Inlägg: 129
Blev medlem: 29 nov 2010 09:03

Re: Halvtid

Inläggav Anton Gunnerlind 16 dec 2010 17:31

Det borde väl vara runt 75% som gäller?^^
Anton Gunnerlind
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 19 sep 2010 09:21

Re: Halvtid

Inläggav freno 17 dec 2010 07:29

Ja då kör vi idag då! Anton hur gick det med språktestet igår?
Fredrik Nordberg
UL-B
freno
 
Inlägg: 129
Blev medlem: 29 nov 2010 09:03

Re: Halvtid

Inläggav Anton Gunnerlind 17 dec 2010 11:18

Det blev full pott, 6/6, inga problem :D
Anton Gunnerlind
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 19 sep 2010 09:21

Re: Halvtid

Inläggav freno 17 dec 2010 12:36

Grymt där! bara sista lilla delen kvar ikväll då :) men det borde väl gå vägen tycker jag

[quote="Anton Gunnerlind"]Det blev full pott, 6/6, inga problem :D[/quote]
Fredrik Nordberg
UL-B
freno
 
Inlägg: 129
Blev medlem: 29 nov 2010 09:03


Återgå till Skolning UL-B

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron