Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Segelflygets Dag?

Segelflygets Dag?

Allmänt om segelflyg...

Moderator: Mark

Segelflygets Dag?

Inläggav René H 03 aug 2015 07:52

Hej!
Segelflygets Dag 2016 är som alla segelflygare vet, den 25/8.
En fråga. Ska VSfk vara med.
Om svaret är ja, så är det bra.
Om svaret är nej, så kräver det en förklaring.
Jag kan ha missat någon information, när jag har varit i vildmarken.
Äntligen värme och sol!
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Segelflygets Dag?

Inläggav René H 03 aug 2015 10:41

Hej!
Det är svårt med år och datum, nu under semestertider.
Året ska naturligtvis 2015. Det tror jag att de flesta förstod ändå.
Gör om, gör rätt!
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Segelflygets Dag?

Inläggav René H 03 aug 2015 10:54

Hej!
Det var inte mycket som blev rätt.
Datumet ska vara 22/8,23/8.
Nu kanske det blev rätt.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Segelflygets Dag?

Inläggav Harald 18 aug 2015 20:49

Hej
Under [b]Aktuellt i klubben[/b] stod det
Segelflygetsdag söndag den 23
Om du är intresserad att prova på en segelflygstart så kom ut nu på söndag mellan 10-15.

Kanske hade några/någon som var intresserade. Frågorna är bara om det är på Johannisberg? Vinschstart? Kostnad? Lista som man skriver upp sig på? Längd på flygningen? Tacksam för lite svar om någon sitter på infon!
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Segelflygets Dag?

Inläggav Harald 21 aug 2015 19:09

Puffar upp den här tråden igen, utifall någon sitter på lite info.
Jobbat hela veckan och nu i helgen så hinner inte ut och söka info i verkligheten.

[quote="Harald"]Hej
Under [b]Aktuellt i klubben[/b] stod det
Segelflygetsdag söndag den 23
Om du är intresserad att prova på en segelflygstart så kom ut nu på söndag mellan 10-15.

Kanske hade några/någon som var intresserade. Frågorna är bara om det är på Johannisberg? Vinschstart? Kostnad? Lista som man skriver upp sig på? Längd på flygningen? Tacksam för lite svar om någon sitter på infon![/quote]
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Segelflygets Dag?

Inläggav René H 21 aug 2015 22:08

Hej!
Segelflygets dag 23/8 ESSX ?
Det är en som har ringt mig, ang "Segelflygetsdag". Hur FAN ska jag svara? Snälla någon i styrelsen, eller någon annan. Svara på våra frågor.
Är i Tyskland och vet inte vad jag ska svara.
Hälsningar
René
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Segelflygets Dag?

Inläggav Per Jerfsten 22 aug 2015 17:10

Klart det är på ESSX, det är ju där vi är baserade ... ;)
Vinchning erbjuds, drop-in, 500:-
Vi kör dessutom ordinarie verksamhet
/Per

PS så här i högsommartider är det inte säkert att alla bevakar internet konstant ...

PS2 idag hade vi 4 PR-starter varav en var den första Liveit- starten! På eftermiddagen blev det några fina termikskolningspass för eleverna :)
Per Jerfsten
 
Inlägg: 13
Blev medlem: 06 apr 2008 14:45

Re: Segelflygets Dag?

Inläggav Harald 23 aug 2015 10:25

[quote="Per Jerfsten"]Klart det är på ESSX, det är ju där vi är baserade ... ;)
Vinchning erbjuds, drop-in, 500:-
Vi kör dessutom ordinarie verksamhet
/Per

PS så här i högsommartider är det inte säkert att alla bevakar internet konstant ...

PS2 idag hade vi 4 PR-starter varav en var den första Liveit- starten! På eftermiddagen blev det några fina termikskolningspass för eleverna :)[/quote]

Hej! ok, då vet jag. Jag skulle bara förmedla infon vidare så därför tänkte jag det kunde vara bra att kolla upp pris o plats å sånt.
Folk vill alltid veta innan vad saker kostar! :) Fina dagar nu. Man skulle haft augusti-semester!
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31


Återgå till Segelflyg

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron