Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Segelflygning 2--12/6

Segelflygning 2--12/6

Allmänt om segelflyg...

Moderator: Mark

Segelflygning 2--12/6

Inläggav Mika Saväng 11 maj 2011 13:13

Jag har tidigare aviserat om flygning i Västerås 2--12/6 och då med en inriktning av att göra RST resultat. Holger och Hasse har jag resonerat med men vet inte hur detta är ut kommunicerat men dom tycker det skulle vara kul. Vi skulle kunna lägga dagens bana och få till en del utbyte av detta med förberedelser, flygning, utvärdering o lite grill på kvällarna.
På en av lördagarna är det bilkörning på kvällen som inte är ngt problem. Hoppning 11-12/6 såg jag i verksamhetsöversikten.
2st frågor, tillgång till flygbogsering under perioden?
Några andra som är intresserade att flyga så mkt det går.
som det ser ut just nu är inte ävriga flygare norr ifrån intresserade.
Vi kan väl resonera på tråden och komma med bra ideér för veckan.
vad tycker ni?
Mika Saväng
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 19 maj 2009 20:11

Re: Segelflygning 2--12/6

Inläggav Mika Saväng 11 maj 2011 18:10

Enligt segelflygchefen är det bogsering fixad hela perioden. :D
Mika Saväng
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 19 maj 2009 20:11

Re: Segelflygning 2--12/6

Inläggav René H 11 maj 2011 20:50

Kul Mika! Jag kan tyvär inte vara med, men jag har e-kort.
Konstigt att information om segelflygveckan i Västerås kommer via medlem i Lemstanäs.
För er andra, tag en ledig vecka, för att sträckflyga.Mika är en av Sveriges bästa segelflygtränare.
Han har även varit tränare för landslaget.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Segelflygning 2--12/6

Inläggav Mika Saväng 13 maj 2011 09:06

Det låter det, nu skall vi inte ta men en del goda råd och framför allt resonemang kring flygningarna skall vi få till. Det viktiga är att vi blir några och har kul tillsammans.
Så kan det bli ngn icke flygbar dag o då kan vi kolla på en del gamla flygningar, lite zander, m.m. Men jag har beställt bra väder :D
Mika Saväng
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 19 maj 2009 20:11

Re: Segelflygning 2--12/6

Inläggav Mika Saväng 30 maj 2011 14:24

Det blev problem med bogsering under perioden så jag kommer att flyga i Eskilstuna, tack Hasse för försöket att få till bogseringen.
Mika Saväng
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 19 maj 2009 20:11

Re: Segelflygning 2--12/6

Inläggav Torbjorn 30 maj 2011 20:55

Hej Mika!

Synd att det inte blev nåt av! :(

Tänkte bara kolla om du har någon aning om det finns nån möjlighet även för oss som fortfarande skolar segelflyg att flyga även i eskilstuna??
Torbjorn
 
Inlägg: 59
Blev medlem: 14 dec 2010 08:53

Re: Segelflygning 2--12/6

Inläggav Mika Saväng 31 maj 2011 19:33

Kolla på hemsidan, där finns både pris och vad man får för pengarna.
Mika Saväng
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 19 maj 2009 20:11


Återgå till Segelflyg

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron