Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Skolning

Skolning

Re: Skolning

Inläggav Mark 20 jun 2010 19:39

Jag kan inte vara med på skolningen måndag 21/6.
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Skolning

Inläggav Jonas Nordin 21 jun 2010 07:34

Okej...
Anders & Simon är ju bortresta, så det ser ut att bli ont om elever i kväll. Men å andra sidan behöver vi ju testa vinschen med nya linorna. Hur gör vi i kväll? Vilka kan komma?
(Jag har möjlighet att komma omm det blir någonting...)

/ Jonas
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Skolning

Inläggav René H 21 jun 2010 15:27

Hej!
Klart det blir.
Vi behöver bara vara några fler, så kör vi igång med nya vinschlinan.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Skolning

Inläggav Jonas Malmquist 21 jun 2010 19:39

Fick byta tåg i Västerås på vägen hem idag och kunde se två starter på håll :) Nå hur gick det? Vad fick ni för höjder?

Jag planerar att sluta tidigare på onsdag för att kunna komma ut och vara med, om det blir något då vill säga.
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Skolning

Inläggav Jonas Nordin 22 jun 2010 05:51

Jo, det gick bra. Höjd 350 till 400 m i svag sidvind. Vi får väl se vad vi kan få när vinden ligger rätt i förhållande till banan. Det är i.a.f. mycket enklare att hantera den nya linan på marken.
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Skolning

Inläggav Jonas Malmquist 22 jun 2010 07:06

Okej, låter lite konstigt att ni inte fick högre höjder. Men visst allt är ju lättare ned de nya linorna. Jag försöker komma ut till senast 17 på onsdag, har ju en bit att åka från Stockholm.
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Skolning

Inläggav Mark 22 jun 2010 09:43

Jag kommer på Onsdag, vore kul att krita till ett v i flygboken
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Skolning

Inläggav René H 22 jun 2010 18:57

Som du har läst på boka plan så är jag hemma hela midsommarhelgen.
Läs Boka plan.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Föregående

Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron