Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Segelflygets dag

Segelflygets dag

Segelflygets dag

Inläggav jekroth 11 apr 2010 13:04

Varför är inte VSFK anmälda som ´klubb för segelflygets dag på segelflygets hemsida där finns även info för vinn ditt segelflyg cert.
Det är väll dags att börja jobba för 30 maj om det ska bli något

Jag har gjort ett förslag på text till affiserna som är avsedda för alla stormarkanderoch gallerier i stan
lägger dom i kontoret i klubbstugan
Johan
jekroth
 

Re: Segelflygets dag

Inläggav Jonas Nordin 11 apr 2010 17:54

Det beror på att Segelflygets Dag i år sammanfaller med Roll-Out på Hässlö, och den kan vi inte riktigt konkurera med... På senaste styrelsemötet beslutades det att vi i stället skall marknadsföra oss i samband med jubileumsfirandet på Johannisberg senare i år. Mera information följer när vi har ett datum för detta.

Ett förslag är dock att vi den 30:e maj gör reklam för jubileumet och för segelflygklubben på Hässlö.
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Segelflygets dag

Inläggav jekroth 11 apr 2010 20:58

Det låter som om vi får ge oss för Hässlö det håller jag med om, men jag tycker att vi bara flyttar fram en vecka eller så, för ska vi satsa på att få in nya medlemmar/elever så ska det ske på våren och inte när det är dags att ställa in maskinerna för vintern. Jag tycker också som ni kommer att se på det anonnserings förslag jag kommer att sätta upp nere på kontoret i klubbhuset att vi ska satsa på att få upp så många Västeråsare som möjligt i luften får vi upp 50 prova påare så kanske det kan generera 2-3 elever får vi upp 100 st kanske vi är 5-6 nya medlemmar till nästa år och för att låcka tycker jag att vi säljer oss den dagen till verkligt låga priser t.ex. vinchstart 120 kr motorseglare och UL 200kr prova på varar kanske max i 15-20 min
jekroth
 

Re: Segelflygets dag

Inläggav René H 30 apr 2010 17:56

Hej!
Även om vi inte kan vara med på segelflygets dag 30/5 -10, så borde vi gå ut med detta till förbundet och tala om att vi p.g.a flygdagen på V-ås flygplats den dagen, inte kan konkurera om de få som vill prova på segelflyg.
Det bör även stå på VÅRAN hemsida att vi har VÅRAN provapådag någon gång på sensommaren.
Flyg är en färskvara, flyg mycket och ofta!!
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Segelflygets dag

Inläggav Jonas Nordin 01 maj 2010 07:16

Tänkte fixa lite med hemsidan nu i helgen, så jag kan försöka få med någonting om detta också. Håller med om att vi bör informera förbundet. Någon som vet vem man bör prata med där får gärna informera om våra planer...
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56


Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron