Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Landningstävlingen

Landningstävlingen

Landningstävlingen

Inläggav jekroth 09 okt 2012 07:11

Glöm inte att vi har landningstävling på lördag både UL och segel
breafade, utkörda och klara för start ca: 10:30 se Hasses tidigare inlägg

Väder prognosen ser hyfsat lovande ut
jekroth
 

Re: Landningstävlingen

Inläggav Mikael Ågren 09 okt 2012 09:00

I'll be there!
Mikael Ågren
 
Inlägg: 16
Blev medlem: 16 jul 2011 09:14

Re: Landningstävlingen

Inläggav Joakim Fredén 09 okt 2012 10:08

Skulle mer än gärna komma ut till fältet då men plikten kallar. Försökte men det gick inte att byta bort mina instruktörs pass på simulatorn i helgen.
Joakim Fredén
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 15 maj 2012 13:12

Re: Landningstävlingen

Inläggav jekroth 10 okt 2012 10:17

Vilka fler kan vi förvänta oss komma
Jag utlovar handikapp (Jag har bara en hand på spaken) så var inte blyga ni kan ju ramla ner på rätt ställe och även om det inte är troligt vinna över mig. :twisted:

Larry har också utlovat dock inte handikapp utan att försöka komma ner på samma fällt som vi övriga :o
jekroth
 

Re: Landningstävlingen

Inläggav Radek 12 okt 2012 09:46

Jag kommer. Startar först, efter landning slår av motor på VKE och ingen får starta efter mig :P
Användarvisningsbild
Radek
 
Inlägg: 307
Blev medlem: 04 feb 2011 21:46

Re: Landningstävlingen

Inläggav Mikael Ågren 12 okt 2012 11:47

[quote="jekroth"]Vilka fler kan vi förvänta oss komma
Jag utlovar handikapp (Jag har bara en hand på spaken) så var inte blyga ni kan ju ramla ner på rätt ställe och även om det inte är troligt vinna över mig. :twisted:

Larry har också utlovat dock inte handikapp utan att försöka komma ner på samma fällt som vi övriga :o[/quote]

Hahaha, kul...

I övrigt, hur går det till? Vad bedöms? Detta är ju min första landningstävling.
Mikael Ågren
 
Inlägg: 16
Blev medlem: 16 jul 2011 09:14

Re: Landningstävlingen

Inläggav Stefan Carlsson 12 okt 2012 12:18

[quote="Mikael Ågren"][quote="jekroth"]Vilka fler kan vi förvänta oss komma
Jag utlovar handikapp (Jag har bara en hand på spaken) så var inte blyga ni kan ju ramla ner på rätt ställe och även om det inte är troligt vinna över mig. :twisted:

Larry har också utlovat dock inte handikapp utan att försöka komma ner på samma fällt som vi övriga :o[/quote]

Hahaha, kul...

I övrigt, hur går det till? Vad bedöms? Detta är ju min första landningstävling.[/quote]

När du landar Micke, så blir det poäng bara hjulen sitter kvar.... :D
Stefan Carlsson
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 10 jun 2011 21:10

Re: Landningstävlingen

Inläggav Mikael Ågren 12 okt 2012 15:49

Jag hoppas du kan komma Stefan..
Tänkte vi kunde vara två som slår vår gamle lärare... :D
Han får ju skylla sig själv som lärt oss allt han kan (var ju i och för sig redan på tredje lektionen).
Mikael Ågren
 
Inlägg: 16
Blev medlem: 16 jul 2011 09:14

Re: Landningstävlingen

Inläggav jekroth 12 okt 2012 19:29

:twisted:
jekroth
 

Re: Landningstävlingen

Inläggav jekroth 13 okt 2012 16:48

Ja då var landningstävlingen över och
1a försöksvarvet helt okey
1a, 2a och 4e tävlingsvarvet helt okey

Helt plötsligt fick jag solen i ryggen och först så blev det jäkligt varmt det känndes nästan som om jag brann, men det värsta är att solen är ganska tung så den tryckte ner mig minus på min 3e tävlingsvarv så jag gick miste om min givna 1a plats. Jag mistänker starkt att mina medtävlare hade ordnat med det. :evil:
jekroth
 


Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron