Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Johannisbergsdagen

Johannisbergsdagen

Johannisbergsdagen

Inläggav jekroth 22 aug 2012 20:23

Nu har jag lagt flyers och affischer på bordet i klassrummet
500 st flyers
100 st A4 och 50 st A3 att klistra upp har och där

Nu är det jäkligt viktigt att få upp allt på alla omöjliga ställen kanske ett jobb först och främst för er som bor i Västerås

Johan
jekroth
 

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav Harald 23 aug 2012 20:46

Skulle inte effektivaste utdelningen av flyers vara om vi flög in över olika områden av Västerås och släppte flyers från luften?! Släpper vi, säg tiotusen, flyers över stan skulle vi nog få ett bra genomslag. Kanske något att iscensätta?!
Jag och brorsan tar västra sidan av stan, Ekroth och Harrysson östra osv...

Men, ialla fall, jag tänkte börja på marken imorgon och dela ut en sisådär 150 st i Barkarö imorgon om ingen redan varit där?
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav adrian 24 aug 2012 08:18

Jag funderar på att smälla upp lite lappar i skolan, finns det något skrivet på PDF-format eller liknande så att jag kan skriva ut?

Mvh/Adrian
adrian
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 05 sep 2011 16:50

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav Jonas Malmquist 24 aug 2012 08:30

Har samma fundering jag, finns det möjlighet att ta del av den digitala bilden så ska jag också sprida.

//Jonas
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav Harald 27 aug 2012 09:44

Nu har vi delat ut ca 350 flyers i Barkarö. Affischer uppe på Tidö-Lindö, Barkarö, Ekbacken.
Hoppas parkeringsplatserna räcker nu på lördag... ;)
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav Harald 28 aug 2012 11:23

[img]johannisbergsdagen.jpg[/img]

Hoppas denna prognos kommer stämma!
Bilagor
johannisbergsdagen.jpg
johannisbergsdagen.jpg (22.28 KB) Visad 13597 gånger
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav Radek 30 aug 2012 10:29

Dålig insats från mig än så länge, men jag kommer bli på plats ...
Användarvisningsbild
Radek
 
Inlägg: 307
Blev medlem: 04 feb 2011 21:46

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav Hasse E 30 aug 2012 12:33

Hej alla.
Nu på lördag 1/9 skall vi ha Johannisbergsdagen med Öppet hus, som alla säkert vet.Samling på Johannisberg lördag kl 08.00 för att dra ut alla plan och övrigt matrial,då vi skall ha första start kl 10.00.Evenemanget håller sedan på till kl 16.00,och därefter så skall vi plocka in all matriel.Så räkna med att det går åt hela dagen.
Väderprognosen ser hyfsad ut för lördag. :D :D
Vi ses på lördag.
Hasse E
Hasse E
Ordförande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 07 feb 2008 21:36

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav Hasse E 01 sep 2012 07:58

Hej Alla.
Dagens aktivitet är framflyttad till söndag pga regn.Vi tänker också ta ett beslut på lördag kväll om vi skall genomföra Johannisbergsdagen på söndagen,då väderprognosen är lite tvetydig om förutsättningarna.Jag kommer att skicka ut ett beslut på hemsidan och på My Web Log under lördag kväll kl 21.00.
Hoppas att alla kan ställa upp på söndag i stället.

Hasse E
Hasse E
Ordförande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 07 feb 2008 21:36

Re: Johannisbergsdagen

Inläggav Harald 01 sep 2012 15:20

Hej
Jobbade till 15:00 idag så kunde tyvärr inte vara med idag.
Riktigt tråkigt att det blev inställt. Lågt i tak vad jag förstod.
Men vi hade behövt fått upp en skylt vid parkeringen att det var inställt/framflyttad för dom
som kanske anlände senare under dagen.
Kom det det nå folk ialla fall trots att det var lite mulet eller hur var det?

Tänkte på imorgon. Om det skulle vara bättre på eftermiddag /kväll imorgon, vädermässigt. Går det inte
att vi kör t.ex. 12 - 19 eller något ifall det dyker upp lite folk? Det är ju ändå bara 1gång per år.
Det kan ju se bättre ut framåt lunchtid än det gör på morgonen?!
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Nästa

Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron