Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Klubb/ Johannisbergs jackor

Klubb/ Johannisbergs jackor

Klubb/ Johannisbergs jackor

Inläggav jekroth 30 sep 2011 07:26

Jag har fått en fråga från Camilla från VFK om vi är intresserade av jackor. Det vore kanske roligt om vi hade någon gemensam "Johannisbergs jacka" givetvis ska klubbarna ha sin egen logga. vi kan väl föra lite diskution om utformning / intresse

Kopia på mailet från Camilla
Jag kommer att ta med tre provjackor till klubben nästa söndag (1 oktober) och anslå dessa i vår klubbstuga. De kommer sedan finnas där för provning och påsyn under ca två veckor.

Jackorna är i soft schellmaterial, vind och vatten avvisande.
Jackorna utan tryck ligger på drygt 600 kr beroende på fodring etc.
Med broderat tryck/eller tryckt färg (vad vi vill ha) kommer jackorna hamna på ca 650-700 kr (beroende på hur många vi är som beställer). Det gör inget att vi har olika brodyr/tryck för segel och motor.

Sprid gärna detta :)


[attachment=0]
Softshell-fruit.jpg
Softshell-fruit.jpg (10.65 KB) Visad 5679 gånger
[/attachment]

[attachment=1]
Softshell newton_marine.jpg
Softshell newton_marine.jpg (11.04 KB) Visad 5680 gånger
[/attachment]

[attachment=2]
Softshell montclair_black.jpg
Softshell montclair_black.jpg (10.09 KB) Visad 5680 gånger
[/attachment]
jekroth
 

Re: Klubb/ Johannisbergs jackor

Inläggav jekroth 08 okt 2011 23:45

Nu finns jackorna upphängda i VFKs klubbhus dom kommer att finnas i vitt och mörkblå dom kommer att hänga där i 2 veckor
jekroth
 

Re: Klubb/ Johannisbergs jackor

Inläggav Harald 09 okt 2011 11:34

Hur kommer trycket på jackorna se ut? Finns det några bilder på dem för segel och motor?
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Klubb/ Johannisbergs jackor

Inläggav Radek 09 okt 2011 13:20

Rätt interessant! Persönliga jackor med VSFK och liten slagord " Jag flyger på känsla", eller "Orkar inte stå på backen" eller kanske "Mamma segel, pappa motor" :D
Användarvisningsbild
Radek
 
Inlägg: 307
Blev medlem: 04 feb 2011 21:46

Re: Klubb/ Johannisbergs jackor

Inläggav jahnlund 09 okt 2011 18:05

:lol:
/Johan Ahnlund
jahnlund
 
Inlägg: 95
Blev medlem: 11 sep 2011 11:39

Re: Klubb/ Johannisbergs jackor

Inläggav jekroth 09 okt 2011 19:57

Vi har nog tyvärr ingen logga som jag skulle sätta på jackan då jag verkligen hoppas att vi kommer att byta namn på klubben vid nästa glide off.
Jag gillade jackan och kommer att köpa en men utan tryck. Blir det som jag hoppas att ett namnbyte och en uppdaterad logga kan jag sätta på den efteråt.

Jag tyckte jackan var smidig och den var vindtät vilket borde bli en bra jacka att flyga i när minusgraderna kommer.
jekroth
 

Re: Klubb/ Johannisbergs jackor

Inläggav Radek 09 okt 2011 20:14

Johan, om det står VSFK på jackor,så kane det betyda både Segel- eller Sportflygklub.... Tror vi skulle ha någon klubb-loggo på jackor.
Användarvisningsbild
Radek
 
Inlägg: 307
Blev medlem: 04 feb 2011 21:46

Re: Klubb/ Johannisbergs jackor

Inläggav jekroth 10 okt 2011 07:59

Är helt med dig där, men
loggan vi har idag är med hela texten Västerås segelflygklubb och det är den jag helst ser som historia. Mitt förslag till årsmötet som var i början av året var just att behålla VSFK och bara byta ut segelflyg till sportflyg. och då kan man antingen vara lägga VSFK under flygplans siluetten eller kanske någon vill rita en helt ny logga.
oavsett vilket så känns det inte som jag vill trycka på en logga på jackan i nu läget då det kan bli förändring i mars.
Jag kommer även i år att lägga motion om namnbyte på klubben och det kan då bli vad som helst beroende på vad årsmötet beslutar
jekroth
 


Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron