Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Nu är det dags igen...........

Nu är det dags igen...........

Nu är det dags igen...........

Inläggav jekroth 07 aug 2011 16:23

Det har snart gått ett år sedan vi hade Jubileumet för Johannisberg 75år det var en mycket bra marknadsföring av våra verkasheter och därför kommer vi att köra en repris.

3 september kör vi öppet fällt med provstarter på samma sätt som förra året. det kräver dock en kraftsamling av ALLA medlemmar att hjälpa till så boka denna dag för klubben

Mer info kommer
jekroth
 

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav Mark 09 aug 2011 13:20

Jag kan vara med till fem sex så där!
Ska vi skriva i NOTAM om aktiviterna på fältet? Typ ständig vinschning med radiotystnad under vinschmanöver samt att det kommer vara fullt i varvet hela tiden?
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav jekroth 10 aug 2011 12:04

Vi har bjudit in till flyin under årets J-bergdag. vi kommer att be tornet informera om verksamheten men jag tror att det vore bättre om segel använder en alternativ frekvens eller annan typ radio för just vinschningen den dagen. även för våra egna rundturer har vi svårt med radiotystnad.
jekroth
 

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav jekroth 18 aug 2011 11:44

Som tidigare aviserats så kommer vi att behöva ett antal funktionärer när vi kör vårt jippo 3 september. För att detta skall fungera så måste ni som medlemmar ställa upp och hjälpa till. Vi kommer att sätta upp en lapp på anslagstavlan i kontoret i klubbhuset där ni kan skriva upp att ni kommer. Detta ingår givetvis i arbetsplikten.
jekroth
 

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav jekroth 23 aug 2011 07:25

Hej igen alla arbetssugna
Jag har inte fått tummen ur arslet och satt upp någon lista att anmäla sig på till johannisbergsdagen enligt tidigare meddelande, men misströsta ikke det kommer och det går även bra att maila mig direkt på johan@pinscher.se


Johan
jekroth
 

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav Radek 30 aug 2011 20:42

Jag kommer och lovar att skrämma barna med min charm och fint utseende. När skall vi träffas?
Användarvisningsbild
Radek
 
Inlägg: 307
Blev medlem: 04 feb 2011 21:46

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav Jonas Nordin 31 aug 2011 05:35

Lördag 3:e sep

Nu på lördag håller vi öppet hus för allmänheten, så att alla som vill kan komma ut till Johannisberg och titta eller själva prova på dom verksamheter vi har på fältet. För att detta skall kunna bli av så behöver vi massor av funktionärer. Därför uppmanas ALLA som har möjlighet att hjälpa till att komma ut till fältet nu på lördag. Evenemanget öppnar för allmänheten kl. 10:00. Det innebär att vi som funktionärer bör vara på plats i god tid innan för att hinna dra ut våra flygplan, fördela arbetsuppgifter, m.m. Samling för VSFK:s funktionärer kl. 08:45 utanför klubbhuset!

Det finns också en hel de kvar att göra inför lördagens evenemang. På bordet i nedre lektionssalen ligger 2000 reklamblad som är tänkta att delas ut i brevlådor, sättas ut på parkerade bilar, m.m. Det finns också ett mindre antal affischer som skall sättas upp på lämpliga platser i staden. (Här bör man dock kolla så att det är tillåtet att affischera innan man sätter upp något.) På bordet ligger också ett block där vi har kladdat ner namnen på några bostadsområden i fältets närhet som vi anser bör prioriteras när det gäller utdelningen av reklamblad i brevlådorna. Har du möjlighet att hjälpa till med detta arbete så är du mer än välkommen! Ta så många reklamblad du orkar dela ut och gör en notering på blocket om vilka områden/gator du tagit, så att vi undviker dubbelutdelningar.

Även på fredag eftermiddag finns det mycket att förbereda på fältet. (Avspärrningar, korvvagn, informationstält m.m. Det finns alltså många möjligheter att hjälpa till, och ju fler vi är som delar på uppgifterna, ju lättare går det.

OBS! Arbetet får givetvis räknas av från arbetsplikten, så glöm inte att fylla i tiden på ditt kort.
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav Anders Sahlberg 01 sep 2011 18:29

Jag och Simon räknar med att vara på plats på lördag morgon.
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav René H 01 sep 2011 19:15

Jag är på fältet tidigt Fredag.Förmodligen är det några till, som kommer till ESSX, men det finns jobb för dig också. Har lite småärende jag måste utföra på stan, under dagen. Är du ledig Fredag, så finns det massor av jobb, som ska utföras före Lördag.
Bl.a. att dela ut flygblad, i olika områden i V-ås.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Nu är det dags igen...........

Inläggav Larry H 02 sep 2011 06:38

Jag kommer...Och irsta är klart med flygblad..
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Nästa

Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron