Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Siljansnäs

Siljansnäs

Re: Siljansnäs

Inläggav masor 04 jul 2011 22:14

Dagens stora grej var att Torbjörn flög ek på Morafältet idag. Kalasfina landningar!! Grattis Torbjörn!!! Rauno från Arboga och Hasse provade sina vingar idag, men det var lite klent med termiken. Avestafolket kom upp idag., så både Jonny och Stefan har monterat och flygit, och Jonny har skolat på Samburon. Ikväll så vi har slappat och diskuterat flyg efter ett gemensamt pizzeriabesök.
Imorgon börjar Patrik med att flyga VKE varm och sen blir det oljebyte och 100-timmarsservice. Vid 10-tiden blir det fortsatt flygning med Torbjörn.
Låter som om köpingsgänget kommer på onsdag eller torsdag.
masor
 
Inlägg: 95
Blev medlem: 10 feb 2008 18:13

Re: Siljansnäs

Inläggav Torbjorn 05 jul 2011 06:08

Stort tack Matti! Måste erkänna att det kom väldigt oväntat, men det gick fantastiskt bra trots den tyska kärran med bensinproblem som ropade allt möjligt när jag låg på final :mrgreen:

Få se vad tisdagen bjuder på, väderprognosen tycks ju lovande!
Torbjorn
 
Inlägg: 59
Blev medlem: 14 dec 2010 08:53

Re: Siljansnäs

Inläggav Larry H 05 jul 2011 07:14

Bara för att jag fått ett stor jobb och blev magsjuk.udon hinner jag med sen iallafall. :D :D :D Den som spar han har :D :D
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: Siljansnäs

Inläggav Larry H 05 jul 2011 07:15

[quote="Torbjorn"]Stort tack Matti! Måste erkänna att det kom väldigt oväntat, men det gick fantastiskt bra trots den tyska kärran med bensinproblem som ropade allt möjligt när jag låg på final :mrgreen:

Få se vad tisdagen bjuder på, väderprognosen tycks ju lovande![/quote]
SMÖRGÅSTÅRTA.....................................
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: Siljansnäs

Inläggav jekroth 05 jul 2011 07:45

Grattis Torbjörn
Larry även jag kan vara snäll så blir det smörgåstårta så ska jag pakitera en bit och ta med hem till dig
jekroth
 

Re: Siljansnäs

Inläggav Harald 05 jul 2011 15:59

Snyggt jobbat Torbjörn! det är värt en bild... eller två.


[img]Funny%20cat.JPG[/img]
[img]Sound%20barrier.JPG[/img]
Bilagor
Sound barrier.JPG
Sound barrier.JPG (24.73 KB) Visad 7589 gånger
Funny cat.JPG
Funny cat.JPG (22.76 KB) Visad 7590 gånger
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Siljansnäs

Inläggav René H 05 jul 2011 18:03

Och, vad har ni gjort idag?
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Siljansnäs

Inläggav jekroth 05 jul 2011 18:39

flygit
jekroth
 

Re: Siljansnäs

Inläggav René H 05 jul 2011 19:32

Jag förstår att det var svårt att förstå och svara på min fråga. Så en gång till, vad har ni gjort idag?
Om Torbjörn har gjort tre ek. flygningar, fyll i ansökan om C-diplom.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Siljansnäs

Inläggav Harald 05 jul 2011 19:53

[quote="René H"]Jag förstår att det var svårt att förstå och svara på min fråga. Så en gång till, vad har ni gjort idag?
Om Torbjörn har gjort tre ek. flygningar, fyll i ansökan om C-diplom.[/quote]

Jag lider med dig René. Det verkar omöljigt att få något vettigt svar däruppe ifrån. Kanske på grund av att det inte händer så mycket däruppe? Har jag rätt? Tycker ni att det är för dåligt flygväder kan ni ju alltid träna lite taxning med planen...

Nog med pajkastningen. Jag hoppas ialla fall att ni får några fina flygdagar innan lägret är över och kan konstatera
att forumets glansdagar är förbi... suck

/ Harald
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

FöregåendeNästa

Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron