Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Siljansnäs

Siljansnäs

Re: Siljansnäs

Inläggav Torbjorn 29 jun 2011 09:08

Det finns, frågan är bara hur välsorterade de är...... :mrgreen:
Torbjorn
 
Inlägg: 59
Blev medlem: 14 dec 2010 08:53

Re: Siljansnäs

Inläggav Radek 30 jun 2011 07:32

Skall man ha sovepose? Vet inte, hur det är menad med VKE, men jag tänkte ta den från Siljan upp till Trondheim på Lördag kväll efter lägret är avslutad och komma hem på Söndag kväll. OK med alla?
Användarvisningsbild
Radek
 
Inlägg: 307
Blev medlem: 04 feb 2011 21:46

Re: Siljansnäs

Inläggav Hasse E 30 jun 2011 07:59

Hej.
Man måste hålla med eget sänglinne och handdukar/badlakan i KSAK stugan.Sovsäck går också bra,tänk på örngott till kudde.

Hasse E
Hasse E
Ordförande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 07 feb 2008 21:36

Re: Siljansnäs

Inläggav jekroth 03 jul 2011 13:08

Första dagen på gång.
Johan Alfredsson och jag flög första passet redan igår, och idag går flygplanen för fullt trots att vi är en begränsad skara på plats.
Vi har ju vår regnguru kvar på J-berg så i Siljansnäs behöver vi inte borra i banan för att bli av med vattnet.

Och Larry det var Leksands inebandy damer jag pratade om igår
Johan
jekroth
 

Re: Siljansnäs

Inläggav Harald 03 jul 2011 13:29

Ser fram emot spännande rapporter och bilder från lägret! Ser ju hyfsat vädermässigt ut.
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Siljansnäs

Inläggav jekroth 03 jul 2011 15:43

Som vår regnguru brukar sä ga . DET KAN DU GLÖMA är man inte på plats får man skylla sig själv eller som vi andra säger set som händer i Siljansnäs stannar i siljansnäs :shock:
jekroth
 

Re: Siljansnäs

Inläggav Harald 03 jul 2011 15:57

[quote="jekroth"]Som vår regnguru brukar sä ga . DET KAN DU GLÖMA är man inte på plats får man skylla sig själv eller som vi andra säger set som händer i Siljansnäs stannar i siljansnäs :shock:[/quote]

Ni ska vara glada att jag jobbar så att det finns mat att handla på den lokala ICA-butiken där ni är.
Här slits det för att leverera mat till alla små butiker ska du veta!
Det är såna som jag och "regngurun" som håller landet på fötter under sommarmånaderna. Tänk på det!!!
Och hade jag varit där hade regnet troligtvis vräkt ner...
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Siljansnäs

Inläggav jekroth 04 jul 2011 17:34

Och det är som vanligt med Larry, så fort det drar ihop sig så "Jag kan inte åka Jag måste jobba" nu väntar vi bara på att han ska bli magskuk också.

Johan
jekroth
 

Re: Siljansnäs

Inläggav René H 04 jul 2011 18:06

Hur går det i Siljansnäs, har ni flygit något?
Endast seriösa svar.
René H
 
Inlägg: 695
Blev medlem: 07 feb 2008 17:37

Re: Siljansnäs

Inläggav Hasse E 04 jul 2011 18:47

hej
Första flygningar idag med 50 min och 900 m molnbas.Prognos för bra flygdag först på onsdag :roll:
I övrigt som Ottsjö,förutom snön :D

Hasse
Hasse E
Ordförande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 07 feb 2008 21:36

FöregåendeNästa

Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron