Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Äntligen..

Äntligen..

Äntligen..

Inläggav Larry H 17 mar 2011 23:39

Certet är klart å vill bara tacka..johan för hans envishet och drivkraft .han vet hur en pilot ska tas..he he.jhonny för hans perfectionis och ordning.Och även matti för hans lugn å erfarenhet.Ni till sammans kan utbilda nya ul elever å smörgåstårtor..Men nu skiter jag i Papp kartongen som Mark, sa om den.Och drar till gotland som nyutbildad pilot. :D :D longe live GPS... :o
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: Äntligen..

Inläggav Mikael Eriksson 18 mar 2011 08:16

Grattis till certet Larry!
Mikael Eriksson
 
Inlägg: 28
Blev medlem: 29 nov 2010 15:01

Re: Äntligen..

Inläggav Harald 18 mar 2011 13:04

Stort Grattis Larry!!! Men det är väl fortfarande lite kallt i vattnet nere på Gotland... ;)
Och vad vi ser fram emot tårta nu i helgen! För en cert-tårta ska väl levereras?! :)
Harald
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 19 dec 2010 17:31

Re: Äntligen..

Inläggav jekroth 18 mar 2011 13:40

Ja Grattis

Jag tänkte jag skulle skriva några rader i går, men jag firade att jag ÄNTLIGEN blivit av med dig.

För er oinvigda så kan jag berätta att jag har fått slita mitt hår, blivit beroende av valium, fått ständiga mardrömar samt psykisk ohälsa.

Min läkare tror det kan ta tid att rehabliteras

MEN FÖR FAN LARRY ETT STORT GRATTIS [size=50]till dina lärare som lyckades med en omöjlig uppgift[/size]
jekroth
 

Re: Äntligen..

Inläggav freno 18 mar 2011 13:51

Vad säger du ska vi ut och hoja tillsammans? =) brum brum

[quote="larry"]Certet är klart å vill bara tacka..johan för hans envishet och drivkraft .han vet hur en pilot ska tas..he he.jhonny för hans perfectionis och ordning.Och även matti för hans lugn å erfarenhet.Ni till sammans kan utbilda nya ul elever å smörgåstårtor..Men nu skiter jag i Papp kartongen som Mark, sa om den.Och drar till gotland som nyutbildad pilot. :D :D longe live GPS... :o[/quote]
Fredrik Nordberg
UL-B
freno
 
Inlägg: 129
Blev medlem: 29 nov 2010 09:03

Re: Äntligen..

Inläggav Larry H 19 mar 2011 11:44

Och jag blev äntligen av med dig..Och jag skulle inte villja vara i andras byxor nu ..För jag har alldrig behövt kämpa så mycket för att bli av med någon som dig. :D Det har alldrig svidit så mycket i min plånbok å här å där.... :D

Jag tänkte jag skulle skriva några rader i går, men jag firade att jag ÄNTLIGEN blivit av med dig.

För er oinvigda så kan jag berätta att jag har fått slita mitt hår, blivit beroende av valium, fått ständiga mardrömar samt psykisk ohälsa.

Min läkare tror det kan ta tid att rehabliteras

MEN FÖR FAN LARRY ETT STORT GRATTIS [size=50]till dina lärare som lyckades med en omöjlig uppgift[/size][/quote]
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: Äntligen..

Inläggav Larry H 19 mar 2011 11:46

Äntligen en som törs åka med mig..när åker vi :D [quote="freno"]Vad säger du ska vi ut och hoja tillsammans? =) brum brum

[quote="larry"]Certet är klart å vill bara tacka..johan för hans envishet och drivkraft .han vet hur en pilot ska tas..he he.jhonny för hans perfectionis och ordning.Och även matti för hans lugn å erfarenhet.Ni till sammans kan utbilda nya ul elever å smörgåstårtor..Men nu skiter jag i Papp kartongen som Mark, sa om den.Och drar till gotland som nyutbildad pilot. :D :D longe live GPS... :o[/quote][/quote]
Larry H
 
Inlägg: 151
Blev medlem: 26 jun 2009 11:08

Re: Äntligen..

Inläggav Torbjorn 21 mar 2011 09:49

Stort grattis Larry!!
Torbjorn
 
Inlägg: 59
Blev medlem: 14 dec 2010 08:53


Återgå till Allt annat oviktigt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron