Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Vinschning.

Vinschning.

Här skriver vi om nyheter inom klubben

Re: Vinschning.

Inläggav Anders Sahlberg 18 aug 2010 21:41

Ska kolla med min chef om jag kan pipa tidigt på fredag med. håller tummarna för att han går med på det för då kommer jag och Simon.

Anders
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Vinschning.

Inläggav Jonas Nordin 19 aug 2010 05:55

Jag är upptagen på annat håll i kväll, så fredag skulle kunna passa för mig med. Vilken tid pratar vi om?
[b][url=http://www.vasterassegelflyg.se/forum/ucp.php?mode=register]Registrera dig[/url] på forumet om du inte redan gjort det... Det är enkelt![/b]
[i](Använd bara ditt riktiga namn som användarnamn så att vi vet vem du är och kan godkänna din registrering.)[/i]
Jonas Nordin
Kassör
 
Inlägg: 187
Blev medlem: 10 maj 2009 08:56

Re: Vinschning.

Inläggav Mark 19 aug 2010 06:17

Fredagsvinschning! Jag hänger på!
Idag Torsdag kan jag tyvärr inte.
Senast redigerad av Mark 19 aug 2010 12:25, redigerad totalt 1 gång.
Mark
 
Inlägg: 238
Blev medlem: 18 maj 2010 16:07

Re: Vinschning.

Inläggav Anders Sahlberg 19 aug 2010 11:59

Då är det klart att man får gå tidigt idag och i morgon för chefen, Håller tummarna att det även blir väder i kväll.

http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sver ... rect=false
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Vinschning.

Inläggav jekroth 19 aug 2010 12:16

Tidningen kunde inte på fredag det krockade med något annat utan har vikt måndag eller onsdag för oss

Johan
jekroth
 

Re: Vinschning.

Inläggav Anders Sahlberg 19 aug 2010 13:00

:-( men vad tråkigt när jag fått ledigt...
Men om man har tur kan det bli vich/bogesring skolning ändå tro imorgon?
För 2 storsads bor är sugna på att komma och skola.
Samt att Mark var ju sugen på att fixa några bockar i boken han med.

Anders
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Vinschning.

Inläggav jekroth 19 aug 2010 20:01

Se det possitivt det blir mer tid för er när reporten inte kom
jekroth
 

Re: Vinschning.

Inläggav Anders Sahlberg 19 aug 2010 21:12

Vad jag förstog så blir det inget på essx imorgon gällande segelflyg, men jag kan ju missförstått hasse om det.
Anders Sahlberg
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 24 aug 2009 14:02

Re: Vinschning.

Inläggav Jonas Malmquist 20 aug 2010 12:44

Någon som har tänkt flyga lördag? Jag planerar att komma bara det inte regnar och någon mer har intresset ;)
/ Jonas Malmqvist
Användarvisningsbild
Jonas Malmquist
 
Inlägg: 167
Blev medlem: 03 mar 2008 22:25
Ort: Eskilstuna

Re: Vinschning.

Inläggav jekroth 22 aug 2010 20:48

Hej kamrater
I morgon satsar vi på att flyga alla våra plantyper med Västerås tidningens reportrar,dom har avsatt måndag eller onsdag för att göra ett repotage som kommer ut på lördag dern 28/8. Avsikten med repotaget är dels att trycka på inför jubileumet den 4e sep och dels att visa vår verksamhet med fakta att det inte behöver kosta sjortan att flyga eller att ta cert. Jag hoppas att ni kommer ut och visar dom att vi är en blandad skara. vi börjar senast 17:00. Skulle vädert gå emot oss får vi ställa in med kort varsel

Jubileumet den 4 sep satsar vi stenhårt. Vi kommer att sälja vinsch starter för 100 kr och start med motorseglaren och UL-B för 200 kr vilket betyder att alla behövs under den dagen för att det ska funka anmäl gärna redan nu att ni kommer så kan vi plannera tid o uppgifter åt alla mer info om det kommer. Jag har lagt förslag om att ha lördagen efter som reservdag om det skulle spöregna men det får vi se om jag får gehör för.
jekroth
 

FöregåendeNästa

Återgå till Nyheter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron