Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 110: Undefined array key "cached"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 111: Undefined array key "normal"
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /customers/b/a/f/vasterassegelflyg.se/httpd.www/forum/includes/functions.php on line 2910 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/db/dbal.php on line 112: Undefined array key "total"
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2910)
Västerås Segelflygklubb • Visa tråd - Forum på VSFK

Forum på VSFK

Här diskuterar vi runt forumet och hemsidan

Moderator: Jonas Nordin

Forum på VSFK

Inläggav Robert Torsson 04 feb 2008 18:46

Jag håller på och försöker lära mig så fort jag bara kan hur detta forum fungerar. Kom gärna med kommentarer och ideer på sätt att utveckla forumet.
Robert Torsson

Man kan inte flyga med huset, men det går bra att sova i flygplanet.
Användarvisningsbild
Robert Torsson
Webmaster
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 03 feb 2008 11:56

Re: Forum på VSFK

Inläggav Robert Torsson 06 feb 2008 20:19

Behövs det fler kategorier eller är dom för många redan?
Robert Torsson

Man kan inte flyga med huset, men det går bra att sova i flygplanet.
Användarvisningsbild
Robert Torsson
Webmaster
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 03 feb 2008 11:56

Re: Forum på VSFK

Inläggav Christian 07 feb 2008 21:28

Försök att hålla kategorierna så få så möjligt- det kanske blir lite rörigt, men man hänger lättare med om man inte behöver kolla igenom alla kategorier.
Christian Wiesner
VSFK 2344
Christian
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 07 feb 2008 21:22

Re: Forum på VSFK

Inläggav Hasse E 07 feb 2008 21:41

Håller med Christian,så få forum som möjligt för att få bättre överblick.
Annars tycker jag att det ser mycket lovande ut,bra jobbat Robert.

Hasse
Hasse E
Ordförande
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 07 feb 2008 21:36

Re: Forum på VSFK

Inläggav Leffe 08 feb 2008 10:17

Nu är jag registrerad och klar för forum. Ett bra arbete av Robert. Vi får väl se hur medlemmarna använder systemet och hur ofta!
Leffe :P
Leffe
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 04 feb 2008 17:15

Re: Forum på VSFK

Inläggav jonny majava 11 feb 2008 21:46

Halloj!
Kul med ett VSFK-forum.

Jag har drivit UL-forumet (sportpilot.se) ända sedan det startades och den erfarenhet jag har därifrån pekar precis som redan påtalats på att man bör försöka hålla nere antalet underkategorier.

UL-forumet hade länge endast en "hangaravdelning" där allt flyg behandlades samt en "ljugarbänk" där man får prata om precis vad man vill (nästan). Nu är det på allmänn begäran även utökat med ett EAA/byggarforum men där händer än så länge inte mycket :-)

Så mitt förslag är egentligen att man kanske skall minska ner antalet till i princip bara ett forum. Utöka sedan efterhand när behov uppstår.

Nu måste vi hjälpas åt att marknadsföra forumet så det blir lite fart!
Finns det nån mailinglista eller styrelsen kanske har sändlista på alla medlemmar?

/jonny majava
jonny majava
Motorflygchef
 
Inlägg: 124
Blev medlem: 11 feb 2008 21:29
Ort: Ramnäs


Återgå till Om forumet och hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron